Minőségpolitikánk

Az EPM Consult Kft. fő célja, hogy magas színvonalú tanácsadói szolgáltatásaival segítse korunk kis és középvállalkozásainak versenyképességét.

Minőségirányítási rendszerünknek garantálnia kell társaságunk által nyújtott szolgáltatások mindenkori kiemelkedő minőségét.

Megrendelőink elégedettségét tanácsadási és pályázatírási tevékenységünkhöz kapcsolódó, mind teljesebb körű szolgáltatásokkal kívánjuk fokozni.

Céljaink megvalósítása érdekében a vezetésen belül meghatároztuk a minőségirányítási rendszer működtetéséért és folyamatos fejlesztéséért való felelősségeket.

Minőségirányítási rendszerünk minden elemét rendszeresen felülvizsgáljuk, a felülvizsgálatokat tervezetten és ellenőrzötten hajtjuk végre, ezáltal biztosítjuk a folyamatos fejlesztés lehetőségét.

Vállalkozásunk üzleti értékét szolgáltatásainak minőségi színvonala, a társaság szakembereinek és tudása és szakmai tapasztalata jelenti.

Folyamatosan figyeljük a piaci igények változásait a szakmai konferenciákon, kiállításokon, a világhálón, valamint szakembereink rendszeresen továbbképzéseken vesznek részt.

Az ily módon megszerzett információkat visszacsatoljuk folyamatainkba, ezzel biztosítva szolgáltatásaink korszerűségét.

Szolgáltatási folyamatainkba bevont beszállítóink és alvállalkozóink megfelelőségét rendszeresen felülvizsgáljuk, ezzel biztosítva szolgáltatásaink mindenkori megfelelő színvonalú, vevő által elvárt minőségét, a vevő hosszú távú megelégedettségét.

A cégvezetésünk feladata, hogy olyan környezetet biztosítson munkatársaink számára, ahol képzettségüket és képességüket a szervezet és saját érdekük érvényesítése eléréséhez kamatoztatni tudják.

Vezetőségünk minden intézkedésével arra törekszik, hogy a gazdaságos működés eredményeként a mindenkori személyi és tárgyi feltételeket olyan szinten biztosítsa, ami megfelelő hátteret nyújt a minőségi munkavégzéshez.

Elvárjuk, hogy minden alkalmazott és bevont alvállalkozó személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá társaságunk és partnereink sikeréhez.